diumenge, 30 de novembre del 2008

BERGA - JOVIAT

Hola!!
Avui sóc el Marc (m'estreno amb actualitzacions)
Avui hem jugat a casa contra el conjunt format per la unió de la Salle i la Joviat de Manresa. Hem començat el partit fent pressió després de cistella i dos contra uns a les bandes. A la mitja part portàvem una avantatge de 14 punts!!
La segona mitja part (3r i 4t quarts) han sigut per recordar. Possiblement els dos millors quarts jugats des de que em començat la competició. Al començament del quart final hem aconseguit ampliar la avantatge tres puntets més. Ja anàvem 17 per sobre. Durant aquest últim quart hem anat ampliant la avantatge, fins que s'han complert els 40 minuts. Resultat final 71-47.
Val a dir també que els membres de l'equip Martí, Roger i Tarik, tot i que sabien que no jugarien, ens han vingut a animar; cosa que també han fet les nostres famílies i amics. El públic del equip contrari era molt cridaner però tampoc ens ha afectat gaire, casi el contrari, encara ens ha motivat més per guanyar el partit.


Següent jornada: CB i UM "A" - Berga
Com que d'avui no en tenim fotos, us posem aquestes de com han quedat les mans de l'Oriol de tant animar-nos amb el bombo!!!



AUPA BERGA!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Nanos, moltes felicitats a tots!
Que be que ens ho heu fet passar als espectadors!!
Nervis, emoció, i disfrutar del millor partit que us he vist a jugar aquesta temporada!!
Novament, felicitats!!!!

Alex ha dit...

Eo cracks,figures, besties, no teniu descripció heu fet un partidas amb emoció fins al final, he disfrutat com mai, si,si!!! seguiu aixi,moltes felicitats a tots i al ignasi tambe.
Aupa Berga

martí ha dit...

Hola, em dic martí i soc el numero 17 del infantil del castellbisbal.
Tinc ganes de que arribi el dia del partit berga-cbcastellbisbal, perquè vaig disfrutar molt n aquell partit encara que vam perdre. Aquí hos deixo el meu messenger: martii24@hotmail.com

espero que m'agregueu.
fins aviat!